15 aug 2010

Huis vriend

Onze huis vriend is er weer, Lucas. Het is vooral Maarten zijn vriendje, waar Lucas is, is Maarten en waar Maarten is, is Lucas ook. Leuk om te zien hoe die twee jochies het goed met elkaar kunnen vinden voor ons als mamma's is het soms best vermoeiend. Maarten is 2,5 jaar daar van weet je samen spelen is niet zijn sterkste punt IS MIJ! hoor ik regelmatig, maar Lucas 6 jaar oud kan ook niet samen spelen en roept ook IS VAN MIJ! Als politie agent spring ik er op sommige monenten tussen als het te ver gaat. Gelukkig spelen ze weer vrij snel met iets anders en is het weer rustig in huize van vliet.

Vorige keer had ik al verteld dat Maarten zijn creons niet meer wil,(hij heeft geen creons fur kinder) maar de gewonen. We hebben de potjes appelmoes maar afgeschaft en zijn over gestapt op fruit to go, het gaat nog niet super maar op sommigen momenten laat hij het wel toe. Gek blijven we er wel van worden. Zijn verkoudheid is zo goed als over en hoesten doet hij niet echt meer. Waar ik bang voor ben is dat als hij veel afvalt aan de sondevoeding moet. We zullen hopenlijk is het een kleine fase waar meneer door heen moet.

Geen opmerkingen: