19 dec 2009

IK OOK

Sinds een paar dagen kan Maarten twee woord zinnetjes zeggen, in ieder geval "IK OOK" komt dikwijls voor. Zodra:
1. De mama's wat drinken hoor je IK OOK
2. De mama's wat eten hoor je IK OOK
3. Ik een boekje aan het lezen ben hoor je IK OOK
4. Ik aan het koken ben hoor je IK OOK
5. Ik onder de douche sta hoor je IK OOK

Geloof me het wordt niet uitgesproken als IK OOK maar meer als IK EUK, die schat.
Dan hebben we ook nog de woorden IS MIJ. Afgelopen week hebben we een geweldige kaart gehad van opa en oma met merry christmas als melodie. Maarten laat de kaart natuurlijk open liggen waardoor we er met z'n allen lekker naar kunnen luisteren, vanmorgen deed ik deze dicht en Maarten komt op ons afgerend en roept heel hard IS MIJ, IS MIJ, IS MIJ , IS MIJ die lekkere schat.

2 opmerkingen:

Tamara M. zei

Schattig vin ik dat, als ze eerste woordjes roepen:) Lekker genieten dus!

groetjes Tamara

Anoniem zei

Is Maarten zich al aan het voorbereiden op de reunie met zijn harem?