1 jan 2010

Gelukkig 2010 voor iedereen



Gisteren zat ik met hel. het jaar 2009 te overdenken, onze conclusie is we tekenen voor nog zo'n jaar. We hebben een goed jaar gehad Maarten die het goed heeft gedaan, zich goed ontwikkeld en al een echt persoontje aan het worden is.
Als we kijken hoe hij het doet op het kinderdagverblijf, waar hij het naar zijn zin heeft en heel blij is om juf Linda weer te zien en natuurlijk zijn grote vriend Bart. Dan hebben we ook nog Lucas 6 jaar, syndroom van Down Maarten en hij zijn twee handen op 1 buik,volgens mij vrienden voor het leven.



Ik heb nooit verteld over Lucas geloof ik, Lucas is vanaf juni 2009 ons logeer kindje, 1x in de maand komt hij weekend bij ons slapen dit om vooral zijn ouders te ontlasten. Soms is het zwaar als Maarten Lucas na doet en Lucas Maarten na doet. Dat weegt niet zo zwaar als ik zie dat Maarten en Lucas er allebei van genieten van het maandelijkse logeerpartijtje.

2009 stond voormij ook in het teken van een nieuwe baan, eindelijk heb ik mijn rust gevonden in een baan waar ik mijn ei in kwijt kan. Op de fiets door Utrecht, bij mensen langs gaan die verslaafd zijn en een psychische stoornis hebben. Ik vind het geweldig, leuke collega's en een baan met veel afwisseling. We hebben het goed met z'n drietjes, soms is het voor mijn gevoel saai maar het geeft wel rust. Ook al zal ik nog zo nu en dan mijn dipjes hebben laat 2010 maar komen we kunnen het met z'n drietjes, familie en lieve vrienden het aan!!














Geen opmerkingen: