7 okt 2008

zenuwachtig

Ja ik ben zenuwachtig vandaag hoor ik of ze met me verder willen, ik heb vrijdag gesolliciteerd als persoonlijkbegeleider voor mensen met een autisme. Ik hou het haast niet meer, Maarten ligt nu te slapen en dan helemaal duurt wachten lang.
Met Maarten gaat het gelukkig nog steeds goed, ook al is het rotgevoel wat ik eerder had nog niet echt over. We gaan ervoor het zo een ontzettend lekker joch, volgens mij gaat hij binnenkort tijgeren of kruipen hij wilt zo graag tot boos zijn aan toe. Op dit moment is onze kat Bo de pineut en dan maar afwachten als meneer gaat kruipen. Wanneer Maarten op de grond ligt en Bo is in de buurt dan roept hij hem en gilt hij, waardoor Bo snel de benen neemt en op de slaapkamer gaat liggen arm dier!!
We kregen gisteren een nvelop van het WKZ voor Maarten zijn jaarlijkse controle, nu moet hij een paar weken van te voren bloed laten prikken whaaaaa dat vind ik zo erg. Maar gelukkig gaat Hel. mee net als de vorige keer ga ik wel ergens aan het einde van de gang staan. Jaaa ik ben een echte held...... op sokken. Ik kan veel hebben maar als het om Maarten gaat vind ik het lastig. De leifde voor hem zit zo diep, dat zal voor andere moeders wel herkenbaar zijn.

Geen opmerkingen: