9 jun 2013

Iedereen verdient een morgen deel twee

9 juni 2013 staat in mijn geheugen gegrift,twee blogs geleden schreef ik dat hel. en ik mee zouden doen voor LEEF LEF KWF. Ik heb niet gerend omdat ik erg last heb van mijn knie maar mijn lieve vriendinnen waar een van kanker heeft en een vriendin van haar ook kanker heeft wel. vijf kilometer rennen omdat je wilt leven hoeveel lef heb je dan? Vandaag gingen er veel emoties en gevoelens door mij heen verdriet, verwarring,trots, saamhorigheid. Nee het is niet eerlijk en kan mij er boos om maken dat er zulke mooie jonge mensen een klote ziekte hebben of dat Kanker is of CF maakt niks uit.Vandaag stond mijn leven in het teken van al die mensen die ziek zijn en die ook een morgen verdienen. Morgen daar in tegen moet Maarten voor de drie maandelijkse checkup, ben benieuwd is altijd wel spannend is hij aangekomen,gegroeid en kunnen we/ willen we weer stoppen met de antibiotica? Alles loopt een beetje door elkaar heen ik weet wel dat ik trots ben op onze vriendinnen.

Geen opmerkingen: