10 jul 2012

tijdje geleden

Nu ongeveer een maand voorbij, met Maarten gaan we 14 augustus naar het audiologisch centrum dan wordt hij onderzocht of hij een taalontwikkeling achterstand heeft en dan nog naar de orthopedagoog die gaat hem bekijken op het emotionele gedeelte. Toch fijn dat het allemaal zo snel kan. Maarten zit zelf zo ontzettend goed in zijn vel echt super om te zien. Deze week gaan we lekker op vakantie naar de dordogne, Maarten ziet het helemaal zitten in een tent slapen, beetje vissen en zwemmen. De tweede week komen mijn zus en de kids ook gezellig hoor. Dan heb ik een maand geleden besloten om te stoppen als regio ouder voor de NCFS, ik merkte dat het mij geen energie opleverde maar er te weinig voor terug kreeg. Goed ik wens iedereen een fijne vakantie.

Geen opmerkingen: