5 mei 2012

vakantie

Zelf zit ik niet lekker in mijn vel, voel me vaak opgejaagd, maak me druk om dingen waar een ander van zou denken BIG DEAl, weet je als je een bepaald gevoel hebt dan raak je dat ook niet zomaar kwijt. Van de week heerlijk met Maartenwezen zwemmen, hij vindt het zo lekker zwemmen echt niet bang in het water, de topper was wel gisteren naar koningin Juliana toren gweest, wat een feest Maarten heeft zo ontzettend genoten van alles echt geweldig. Wilde meerdere keren in de draaimolen,dan weer in de trein of in de speeltuin, kreeg er geen genoeg van. Robin heeft het ook super gedaan, niet veel geslapen maar je hoorde hem niet.Moe maar voldaan gingen we naar huis. De vakantie zit erop en maandag aan het werk, om mijn opgejaagde gevoel weg te krijgen heb ik woensdag een proefles Yoga.

Geen opmerkingen: