6 mrt 2012

Onze grote man

Ja, Maarten wordt zo groot en alles wat er nu in zijn leven gebeurd pakt hij zo goed op.Nieuwe school met allemaal kindjes die ouder zijn dan hem, nieuw dagritme en dan nog op de maandag de BSO.Naast dat het voor ons wennen is en wij weer een nieuw ritme moeten aannemen kan ik mij voorstellen dat het voor Maarten helemaal een gewenning is, ook al zie ik dat hij met plezier naar school gaat het is juf Monique voor en juf Monique na. Met onze man zit het wel goed. De virussen zijn wel weer toegeslagen in huize van Vliet, volgens mij komt hij er wel goed doorheen. Twee weken geleden zijn Hel. en ik naar Berlijn geweest,wat een wereld stad zeg, ik heb me nog nooit zo thuis gevoeld als daar, naast dat je er geweldig kan shoppen is er zo veel geschiedenis dat ik behoorlijk onder de indruk wat daar allemaal is gebeurd. In 1989 zijn er nog mensen dood geschoten toen ze over de muur wilde klimmen dat is niet te geloven dan praat je over 22 jaar geleden dat lijkt lang maar is eigenlijk nog maar zo kort. Het is een mooie stad waar ik Maarten en Robin zeker mee naar toe ga nemen.

Geen opmerkingen: