23 dec 2011

GROOT

Van de week kreeg ik een telefoontje "Hallo, u spreekt met Monique de nieuwe juf van Maarten" slik,slik,slik. Het is ook zo Maarten wordt eind februari al weer vier jaar. Wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik weet de dag van gisteren toen hij werd geboren,wat was hij klein en mooi. Nu in januari gaat hij wennen, geen Olle meer, geen IJsbeer, geen juf Linda,Marjolein of Miranda maar juf Monique. Het is leuk voor Maarten, hij is er aan toe om vriendjes te hebben,nieuwe dingen leren. Juf Monique had in het verleden ook een kindje gehad met CF, ze vertelde dat toen dat meisje naar de fysio moest elke dag om geklopt te worden. Ik heb haar uitgelegd dat het tegenwoordig anders gaat en het met Maarten zo goed gaat dat het belangrijkste is dat hij zijn creons krijgt wanneer hij zijn broodje eet of een tractatie krijgt.In ieder geval bij het kennismakings gesprek neem ik een folder mee waarin beschreven staat wat het is. Ik zelf vind het spannend, mijn kleine man die ik moet loslaten, maar ik heb veel vertrouwen in hem, het is een open, vrolijk mannetje die positief in het leven staat. Ik wens iedereen een goed, gelukkig en vooral gezond 2012 toe

Geen opmerkingen: