29 dec 2011

De mooie dingen van 2011

Het mooiste wat mij in 2011 is overkomen is de geboorte van Robin, een mooi mannetje waar wij zo trots op zijn. Zwanger wilde ik nooit zijn en ik heb het vaak best moeilijk gehad,hormonen, bekken instabiliteit en mij gewoon niet lekker voelen. Nu 7 maanden later was het wel allemaal waard, wat een heerlijk jochie hebben we erbij mogen krijgen. Ik kan zeggen dat ik ontzettend trots ben Robin is rustig, wil overal bij zijn en lacht het leven tegemoet en dan onze Maarten steeds meer verhalen, ouder en wijzer wordt hij. Ik voel me intens gelukkig als ik naar mijn mannen kijk en ben trots dat we een gezin zijn met nog vele dromen. Over dromen gesproken, ik heb voor mijn kerst een bon gehad om een cursus motorrijden te gaan doen, In 90 minuten worden de beginselen uitgelegd van motorrijden en dan maar kijken of ik het leuk vindt. Ook stond 2011 in het teken van afscheid nemen van mijn allerliefste oma, die ik nog elke dag mis. Als laatste wil ik iedereen vooral een goed en gezond 2012 toewensen. Tot volgend jaar.

Geen opmerkingen: