7 jan 2011

Dag allerliefste oma,

Gisteren om 16.00uur is mijn allerliefste oma overleden aan een hersenbloeding.Mijn oma die vroeger tic tac, marsen en smarties mee nam,mijn oma waar ik heel veel gelogeerd heb,wezen winkelen en naar de bios ben geweest, ja het was een echte oma en ik ga haar ontzettend missen. De herinneringen die ik aan mijn oma heb neem ik overal mee naar toe.
Wel ben ik blij dat haar vele dingen gespaard zijn gebleven, ze had zo'n ontzettend pijn in haar rug, ze kreeg thuishulp om haar te wassen, medicijnen te geven en haar huisje schoon te maken en ze was steeds meer verward. Het verhuizen naar een verzorgingshuis hoeft nu niet meer en daar ben ik blij om. Lieve oma rust zacht je hebt het verdiend!

Dan horen we vandaag of een lieve vriendin van ons uitzaaiingen heeft of niet, ik hoop zo dat het niet verder is gegaan die stomme ziekte, het enige wat we nu kunnen doen is duimen draaien, bidden en hopen. Succes lieve, lieve vriendin.
groetjes Peet

Geen opmerkingen: