6 okt 2009

?

Soms overvalt het me weer, dan kan ik me zo rot voelen het liefst gil ik alles bij elkaar. Vaak is het zo rond mijn maandelijkse periode afgelopen week was het dat niet. Maarten heeft een kuur, is toch weer aan het hoesten en opnieuw verkouden. Vaak ben ik wel optimistisch maar afgelopen week was het gewoon bleeeeeee. terwijl onze Maarten het echt geweldig doet, hij wordt steeds wijzer gaat ook een beetje kletsen zoals aap,mama en opa. Tegenwoordig als je rustig zit komt Maarten op je afgerend en wilt met je stoeien dan liggen we weer op de grond en hangt hij over je heen.
Afgelopen zondag zat Hel. FC utrecht te kijken en omdat het spannend was gebruikte ze ook haar stem waarop Maarten dit na ging doen. Zoals ik al vertelde gaat het goed met hem.
Volgende week gaan we een weekend weg met Maarten zijn harem en hun mama's, dat wordt feest totaal gaan we met z'n elven in een huisje jippie.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Petra,

Mooi dat Maarten zich goed ontwikkelt, leuk om te zien toch! Het is momenteel ook wel weer om een dip te krijgen hoor...brrr koud, donker, regen. Hopelijk krijgen we deze winter sneeuw en veel zon! :-) En weinig ab-kuren voor onze kids!

groetjes Lydia

Esther zei

Hoi Petra

Niks aan de herfst he?!! Al die ab kuren,.... ik vind het vaak ook erg moeilijk en lastig om niet bezorgd te zijn. Dus helaas je gevoelens zijn zeer herkenbaar. Hopelijk vliegen we allemaal (en onze kindjes) zorgeloos door deze periode heen.
Sterkte maar ook veel plezier straks met Maarten en zijn harem :-)

Groetjes,
Esther