1 aug 2009

rare week

Ja het was een rare week, ben begonnen met mijn nieuwe baan leuk maar vreemd zo'n nieuwe doelgroep.Het zijn echt mensen die op straat leven, zorgmijders, mensen die de gehele dag dronken zijn of onder de drugs zitten.
Ik kijk mijn ogen uit sommige van deze mensen zijn zo puur en hebben in hun leven veel mee gemaakt dat is gewoon onbeschrijfelijk. Gisteren was ik bij een vrouw, een echte kunstenares, kwam uit een een wel gestelde familie. Zij wilde niet leven zoals haar familie wilde haar eigen pad trekken. Haar familie wilde geen contact meer. Nu jaren later durft ze niet meer naar buiten, is ze zowat de gehele dag dronken en heeft hulp nodig van ons. Ik vind het mooi om dit soort mensen te helpen en ze hoop van deze mensen nog veel te leren.

Ja en dan ons jochie, we hebben niet te klagen, heeft soms last van krampen hebben nu een laxeermiddel gekregen. Zodra hij weer krampen krijgt mogen we dit geven. Vorige weelk lag hij echt te rollen over de grond van de pijn. Het enige wat nog een beetje hielp was hem heen en weer wiegen en een liedje zingen wat ik deed toen hij net geboren was. Hij wordt van dit liedje altijd zo rustig mooi om te zien.
Verder is het een geweldig joch die vanavond bij opa en oma gaat slapen en wij naar een feest gaan in Scheveningen.
Fijn weekend allemaal.
gr petra

1 opmerking:

Linda zei

Hey daar!

Ik hoop dat het wat beter gaat met Maarten zijn darmpjes! Ik mis hem wel hoor!
Geef hem maar een dikke knuffel van me en tot over twee weken!

Liefs, Linda