17 dec 2008

VAN ALLES WAT

Ben vorige week bij mijn nieuwe baan begonnen, echt ontzettend leuk merk wel dat het heel anders is als waar ik eerst werkte volgens mij wel een goeie stap genomen om weg te gaan.
Volgens mij ga ik daar veel leren. Tja en Maarten weet heel goed wat hij wel en niet wil, één ding hij wil niet meer geholpen worden met eten brood, warm het maakt niet uit. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat hij van top tot teen onder zit het warm eten leggen we gewoon op het blad van zijn eetstoel en dan eet hij goed (weet niet pedagogisch verantwoord) het werkt hij eet. Het is echt een lekker joch maar wel met een eigen wil. Maar goed ook, het leven is al ingewikkeld genoeg voor hem. Verder gaat het goed met ons jochie, op donderdag past zijn oom Peter op nu ik weer meer ben gaan werken dat gaat volgens mij helemaal goed komen.

Zaterdag is het weer eens zo ver Hel en ik gaan stappen, we gaan naar het winter pann feest, of we het redden???? we zullen zien. Maarten gaat bij opa en oma slapen zodat wij helemaal uit onze dak kunnen gaan.
Jullie horen weer verder, ik wens jullie allemaal goede feestdagen toe en een GEZOND en Gelukkig 2009

5 opmerkingen:

Anoniem zei

1. Het is opvoedkundig heel verantwoord om je kind zelf te laten eten, ivm verschillende structuren van voedsel en deontwikkeling van de fijne motoriek.
2. Waarom gaan wij niet naar het winterpannfeest?????

Anoniem zei

Het is niet deontwikkelinge maar de ontwikkeling en het bericht was afkomstig van Anne-Marie!
Groetjes

Anoniem zei

Dank je Petra voor je reactie op mijn weblog over kleindochter Micky.
Ze maakt het nog steeds redelijk, al eet zij moeizaam. De fles gaat er met moeite in, dankzij de sonde krijgt ze voldoende binnen.Een korstje brood in haar hand eet ze ook nog wel eens, maar warm eten, daar moet ze niets van hebben.
Maarten eet beter, zo te lezen en kliedert er vrolijk op los.
Jij en je gezin ook gezellige feestdagen en een zo zorgeloos mogelijk 2009!
Oma van Micky.

Anoniem zei

Het klinkt mij iig heel bekend in de oren. Dean wil ook eigenlijk alles zelf in zijn mond stoppen. Het enige wat ik mag voeren is als het met de lepel naar binnen moet. Dus gewoon een lekker eigenwijs joch, en fijn dat het verders zo goed gaat. Ben benieuwd hoe jullie avondje stappen was (vast heel brak de volgende dag).
Liefs ing

Anoniem zei

en hoe is het met mijn neef?? beter weer? tot vrijdag