27 okt 2008

weekendje weg

We zijn een weekendje weg geweest met mijn familie. Maarten en wij natuurlijk ook hebben genoten. Zaterdags naar diergaarde blijdorp geweest, dat is echt een geweldig park de dieren daar hebben zoveel ruimte. Zelf heb ik het niet altijd zo op dierenparken ik vind ook dat dieren in de vrije natuur moeten kunnen rondlopen maar in dit park hebben alle dieren veel ruimte. Maarten was aan het einde van het weekendje gesloopt, logisch zoveel indrukken en de kids van mijn zus om hem heen. Zij zijn ook zo lief voor hem, knuffelen, spelen en gek doen. Maarten heeft weer sinds een lange tijd gezwommen hij vond het behoorlijk eng dus moeders gaat snel op baby zwemmen met hem.
Zo'n weekendje gaat alleen altijd erg snel voorbij en dat is jammerrrrrrrrrr

1 opmerking:

Anoniem zei

Ohhh leuk! zal gezellig zijn geweest! Ik was ook met mijn familie naar de dierentuin.. alleen waren wij in Ouwehands in Rhenen. Mijn neef Maarten is het liefste en vriendelijkste neefje van de wereld!
kussssss;-)