26 jul 2008

warm en zweten

Ja de laatste dagen waren warm, opzich natuurlijk heerlijk maar voor baby's vraag ik me dat echt af. Maarten had het zo warm vandaag, hij wist niet hoe hij moest liggen. Het schijnt zo te zijn wanneer je CF hebt dat je nog meer zweet we konden Maarten bewijze van uitwringen. Waar ik wel nog altijd aan moet wennen is dat hij zo zout smaakt maar dat weerhoud mij er niet van om met hem te knuffelen. Tegen woordig heeft hij zijn stem ontdekt de hoogste geluiden komen z´n keeltje uit. Ik wist niet dat je zo verliefd kon zijn op je eigen kind, dat zijn we hoor.
Nog 5 weken werken en dan gaan we lekker op vakantie in de buurt van Emmen, lekker zwemmen, naar de dierentuin en shoppen. Opa en oma komen ook nog een weekendje over gezellig allemaal.
doeeeeeg
kus Peet

Geen opmerkingen: