12 jun 2008

Trots

We zijn zo trots op Maarten. Op dit moment gaat het goed met hem. Hij kan zich al draaien op zijn zij, gaat steeds meer kletsen en lachen echt heerlijk.
Ik ben zo blij dat we weten dat hij CF heeft, zo kunnen we altijd preventief te werk gaan stel dat er wat gaat gebeuren. Ik als Amsterdammer ben toch echt wel blij dat hij in de provincie Utreg is geboren. Anders wisten we van niks en zouden we nu waarschijnlijk aan het tobben zijn met zijn ontlasting. Afgelopen dinsdag waren alle papa's en mama's er van de pufcurcus, dan ben ik nog trotser dan tros op ons jochie.
Liefs,
PetrA

1 opmerking:

carla zei

Hoi Peet, Wat een prachtig kind! Als je zijn foto ziet wordt je gelijk verliefd op hem. Zijn jullie al een beetje gewend zo met z'n drietjes? Ik vind het wel eng hoor op die foto: zo'n klein babietje in die grote poten van de tijger. Maar ja het is goed afgelopen. Ik las dat je schoonfamilie in je tuin heeft gewerkt, moest ik gelijk denken dat ik nog een ontwerpje zou maken, weet je nog?
Heel veel kusjes voor Maarten van mij, Carla