26 feb 2013

februari

Wederom weer lang geleden dat ik geschreven hebt, er gebeuren eigenlijk veel mooie dingen in ons leven het genieten van elkaar, van onze mooie mannen. Ik zag dat ik het laatst geschreven had in december 2012, wat gaat de tijd snel zeg Maarten wordt oud over twee dagen alweer 5 jaar onze leven. Hij doet het super is verkouden maar slaat niet door naar benauwdheid, hoesten etc. Hij geniet op school, gaat spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Vandaag check up gehad en dokter Bert is weer zeer tevreden over Maarten. Beter kan het niet. Wat wel lastig is is dat Maarten steeds meer gaat beseffen dat hij medicijnen heeft en hier ook aan moet denken anders krijgt hij buikpijn. Een paar weken geleden lag Maarten in bed en zei Mamma, als ik Pappa ben dan hoef ik geen medicijnen meer te slikken he? Tja slik, wat zeg je dan, heb hem uitgelegd dat hij ook als hij pappa is medicijnen moet slikken, ook als je pappa bent wil je geen buikpijn.Voor Maarten was het antwoord prima en zijn weer naar de waan van de dag gegaan gewoon weer naar zijn het voorlees boek van Mickey mouse. We mogen blij zijn dat Maarten het gewoon heel goed doet, Robin nu gelukkig ook naar de Reiki behandeling van onze buurvrouw slaapt hij gewoon de hele nacht door daar zijn wij zooooo blij mee. Groetjes

1 opmerking:

Unknown zei

He, ik las je bericht nu pas! Fijn dat het zo goed gaat. Lekker ventje is het hoor. Geniet ervan.
Kus, Anne-Marie