5 sep 2011

Ziek

Onze kleine Robin was afgelopen weekend ziek, zaterdagavond koorts en dat ging gepaart met veel gekreun en huilen.Omdat Robin zo zat te kreunen en zijn ademhaling hoog zat zijn we naar de huisartsenpost geweest. Gelukkig was het een buikgriepjewe hebben hem lekker vertroeteld en heel veel geknuffeld. Zondag middag had hij geen koorts meer en kon weer lachen.
Volgens mij zit Maarten ook niet zo lekker in zijn vel, begint verkouden te worden en ziet ook wat wit in zijn gezicht of dit komt door moeheid of dat hij echt iets onder zijn leden heeft is weer afwachten altijd spannend. Kennen jullie dat, niet lekker in je vel zitten maar niet weten waar dat nou vandaan komt. Dat heb ik nu, ik voel me gewoon bleeeeee, er zijn echt geen redenen die ik kan bedenken waarom ik mij zo voel. Maarten doet het goed, Robin groeit, ik ben weer aan het werk en jawel mijn lieve Helga is locatiemanager geworden bij een Hostel van het leger des heils, eigenlijk heb ik niet te klagen.

Geen opmerkingen: