25 jul 2011

verlof

Nog vier weken verlof en dan mag ik weer aan het werk, heel stiekem heb ik er ook wel een beetje zin in weer lekker onder de mensen, weer even mijn hersenen laten werken. Wat ik vooral vind is dat je wereldje zo klein wordt, ik heb genoeg mensen die ik ken maar ja de meeste moeten gewoon werken of zijn op vakantie. Naast dat ik zin heb om weer te werken geniet ik wel ontzettend van mijn jongens. Ik ben zo ontzettend trots op ze, Robin die groeit lekker ook al hebben we wel het idee dat hij zelf niet altijd tevreden is, vrijdag gaan we naar een manueel therapeut en osteopaat.Deze gaat kijken of hij iets lichamelijks mankeert, dit omdat hij heel intens kan huilen als je hem op tilt. Met onze oudste man gaat het eigenlijk heel goed, van de week dacht ik even dat hij verkouden ging worden dit omdat hij ook steeds moest hoesten. Het gaat eigenlijk nog steeds lekker.

Geen opmerkingen: