4 jun 2009

grieperig.....

Sinds gisteren heb ik koorts, nou ja koort verhoging noemen ze dat geloof ik, vandaag gaat het wel beter gelukkig. Maarten had het vorige week te pakken, zijn oom Peter belde me op dat Maarten aan het overgeven was en wat we het beste konden doen. Gelukkig had ik teamvergadering kon deze makkelijk af zeggen.(nog maar 3 weekjes en dan ben ik daar weg) Ben naar Maarten gegaan, hij was echt ziek heeft alleen maar bij me gelegen en nog een aantal keer overgegeven. Kon nauwelijks op zijn beentjes staan, dit heeft gelukkig twee dagen geduurd en was daarna weer de oude. Maandags zijn we naar het henschotenmeer geweest hij vond het eht geweldig,zand, water en een grote glimlach op zijn gezicht.
Vandaag zijn ze met de tuin begonnen dit vond Maarten ook erg interessant tegen het raam aan slaan en maar zwaaien naar de werkmannen.
Verders gaat Maarten het weekend bij opa en oma slapen en wij gaan lekker stappen in Amsterdam.
doeiiiii

Geen opmerkingen: