24 aug 2008

huis mus

Ik dacht altijd dat ik een echte huismus was, de laatste tijd begint het een beetje te kriebelen, ik wil stappen, lol maken, er gewoon lekker op uit trekken.Afgelopen vrijdag ging er een vriendin van mij trouwen in de avond gaf ze een groot feest. Ik heb heerlijk gedanst en weer lekker gek gedaan, ik mis dan best wel het uitgaansleven. Dus eind september gaan we met z'n zessen weer eens ouderwets stappen. De kleine man moeten we nog ergens onder brengen maar dat komt wel goed. Van de week moeten we weer naar het consultatiebureau ben echt zo benieuwd of Maarten is gegroeid op de een of andere manier houdt mij dit altijd erg bezig. We zien wel het gaat in ieder geval erg goed met hem.
liefs peet

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ooooh gegadigden genoeg zou ik zo denken! Purmerend is er één! X Sandra

Anoniem zei

Lieve Peet en Helga,
hier nog een gegadigde uit Purmerend. Jullie hebben ze wel voor het uitzoeken he ;-0
We horen het wel of we zijn bed moeten opmaken.
X papa en mama.

P.s. de site is mooi geworden hoor.

Anoniem zei

jaaaaaaaa!
stappen!!! ik doe mee!!
(Danielle)